Meklēšanas logs

otrdiena, 2012. gada 14. augusts

18. Bērnu lacīte / Детский нагрудник / Baby bib "Cat"

Vienu dienu es atnācu uz bērnu dārzu pēc sava bērniņa uzreiz pēc pusdienām, un mans mazais izskriena pie manis ar foršu tamborētu lacīti virsū (vēl nepaspēja noņemt nost ;) Man tā iepatikās šī ideja, ka es uzreiz ķēros klāt šīs idejas īstenošanai. Tā tapa mans pirmais priekšautiņš - bērnu lacīte "KAĶĪTIS".

Pēc shēmas bija grūti pateikt, cik liela lācīte sanāks - sanāca manam 2 gadu vecam bērnam pa mazu :( Līdz ar to šis meistardarbs gaida savu jaunu saimnieku vai saimnieci ;)

Izmēri ir šādi: platums 15.5 cm, augstums 18 cm (tā daļa, kas ir līdz kakliņam) + lentītes.
Priekšautiņš ir tamborēts no 100% kokvilnas diegiem. Tas sanāca diezgan biezs, ka nevajag satraukties, ka drēbītes paliks nosmērētas - nepaliks gan! ;)

Cena ir 12 EUR.